wtorek, 31 maja 2016

krotkie pozegnanie

Witajcie mam dla was wiadomość. Sama poznałam nowe fakty i chyba też siebie od strony innych. Już dawno o tym myślałam, ale wkoncu podjęłam decyzję. Przez jakieś najbliższe 2 tygodnie mogę nie dodawać wpisów. Myślę ze wrócę do tego może nawet wcześniej. Muszę sobie wszystko poukładać. Każdy może się pogubić. Także kto lubił mój blog naprawdę poczeka i chyba dla takich osób warto robić wpisy. Także do zobaczenia w następnym poście. Pozdrawiam
I pamiętajcie o komentarzach

5 komentarzy:

  1. Czasem potrzeba chwili oddechu. Moment na zatrzymanie się, przeanalizowanie czego się tak naprawdę jest ważny. Mam nadzieję, że dojdziesz do odpowiednich wniosków i wrócisz ze zdwojoną siłą :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń